Thursday, August 5, 2010

Terfikir sejenak

Seketika aku termenung memikirkan sesuatu yang aku sangat2 takut dan risau. Entah la, mungkin manusia sukar memahami isi hati ini kerana orang akan menilai hanya dari luaran, tetapi bukan pada dalaman.
Dari sudut yang sama, aku bersyukur kerana telah kembali ke pangkal jalan yang sebenarnya, punyai sahabat2 yang dulu buat hal masing2, sekarang ni kembali bersama. Perasaan macam ni memang tak dapat digambarkan dengan kata2, Aku memang menantikan waktunya. Hidup ku kembali ceria dengan kedatangan insan yang aku paling sayang, memberi kasih sayang dan caring terhadap aku, terima kasih atas segalanya, maaf jika tidak dapat merasakan kehangatannya, dirimu sungguh bermakna dalam hidup ku, cuma tidak pasti, sampai bila kasih sayang ini berkekalan... harapanku agar ianya untuk selama2nya...InsyaAllah.

Alhamdulillah, bulan Ramadhan hampir tiba, bersama2 kita meraikan kedatangannya, perbanyakkan amalan dan zikrullah, menghapuskan segala kekusutan dan dosa2 yang selama ini berkcimuk didalam hati ini, semoga kali ini adalah yang benar2 merasai akan nikmatnya.

Oklah..
Hanya sekadar mengisi waktu dan masa kelapangan dikala hati ini asyik berteka teki sahaja, banyak perancangan yang perlu dirangka. Moga2 selepas ini, apa yang dirancang mengikut plan yang ditetapkan. Grab it..!!!

Wasalam/
NcekYus...

3 comments:

idryanie said...

lama x update yer...

and in advance wish u..slamt menyambut ramadhan almubarak...:-)

moga ramadhan kali ini kita semua mendpt lebih keberkatan..

zamrie said...

lama tak datang blog ni.... hampir tersesat jalan tadi, apa pon nampaknya tuan blog pon dah lama tak masuk???

Unknown said...

Ynie - terima kasih

Zamrie - hehehe..ada lagi, cuma da lama x update..tuan tanah dah wat rumah baru la..sila rajin2 kan diri untuk rumah baru tu..terima kasih kerana masih setia n menziarah..:)

http://puncakkembara.blogspot.com/