Wednesday, October 13, 2010

Yeah!!!!!!!!

Yeah!!! tu saje yg mampu aku ucapkan..hehehe...

Pagi ni terasa perubahan dan semangat yg berbeza, entah lah..mungkin perubahan tu perlu dilakukan secara serta merta. Orang berubah mengikut peredaran zaman, aku berubah mengikut semangat dan nafas yg baru aku rasai.. rasanya perubahan kali ini penuh dengan semangat yg waja dan kental (bukan kete waja k).

sememangnya aku mengejar apa yg aku kecapi selama ini, lebih2 lg pasal kerjaya aku..tapi aku harapkan lebih dari itu, iaitu aku ingin menjadi seorang suami..hurm.. Rasanya aku perlukan semangat yg lebih hebat..moga dipermudahkan segala urusan ini..insyaAllah.


"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."



NcekYus

1 comment:

idryanie said...

ameen..cpt2 join d club suami..
bestttt..n dlm pd best tu perlu d ingt..tanggungjawab tu amt BESAR n tugas seorg suami tak semudah seperti menyebut d mulut...