Tuesday, November 2, 2010

berfikir seketika..

Terdetik pada diri ni..

"aku ni terbaik ke pada insan yg aku syg?"
"aku ni selalu buat dia bersedih ke?"
"aku ni bagus sangat ke?"

Erm... banyak benda aku pikir, sejak akhir2 ni x dinafikan aku sll bad mood n suka marah2, perangai lama aku datang balik. Mungkin kepala otak ni bercampur aduk dengan banyak benda agaknye. Aku jenis x suka menjawab pertanyaan yg remeh temeh, lebih2 lagi jika soalan tu jenis yg berulang2, aku cepat jadi tempered..herm..

Hari2 aku berdoa supaya hati aku lembut dan permudahkan segala2nya didunia ini. Mungkin Allah masih lagi nak menguji hambanya ni, sejauh mana aku mampu bertahan dengan dugaannya. Mungkin selama2nya, aku mana tahu, sebab semuanya ketentuan illahi.. aku sekadar watak dlm dunia ini yg berlakon tanpa skrip, semuanya secara spontan.

Memang aku inginkan yg terbaik untuk life aku, life bersama2 org yg aku syg, sbb aku x nak sebab kecil, boleh menimbulkan byk perkara yg besar, mungkin betul katanya.. aku cuba tenangkan diri dan memikirkan apa yg diluahkan...cuba untuk perbaiki diri setiap masa.. mgkin perubahan tu x kena pada tempat kot, xpe..yg penting aku cuba wat terbaik..aku cuba wat dia happy selalu kerana dialah inspirasi untuk aku teruskan impian yg aku kejar selama ini.. Sori if im not a perfect person my love.. but i try n try to make u hepi.

4 comments:

idryanie said...

dlm hubungan mesti ada give n take..batulah fantastix hidup..:)

Unknown said...

bukan BooMbastik or lastik ke..?? hehe..leh lastik pale yanie...ha ha ha

www.facebook.com/idryanie said...

haha..ni khas tuk lastik perut yus..wakaka

Unknown said...

perut xpe...klu kepala mau jadi amma..ha ha ha