Tuesday, November 2, 2010

look out point verse 1.

sumber : website.

Aku sebenarnya teringin nak bawak my GF makan kat sini, teringin sgt...sebabnya aku sendiri tak pernah jejakkan kaki aku untuk ke sini.. mesti korang dah biasa dengan view ini kan, dan anda semua tahu apa tempat ini kan..??
Ok....ini lah kedai makan yg boleh menyaksikan permandangan sekitar bandar KL, nama tempat ni "Look Out Point Restaurant and Cafe, Kompleks Pelancongan Menara Tinjau." yg terletak di Hulu Langat. Dengar cerita tempatnya sangat2 menarik dan very romantik gitu, but im not sure yet...may be aku kena bertanya pada member2 yg pernah kesini sebelum ni.

Apa tujuan aku?
Aku nak jadikan tempat ni mercu kenangan aku dan dia (jiwang lak) huhu.. biar DIA igt sampai bila2, biar dia rasa dikasihi dan dihargai bila aku ke sana nanti. Yang lain2 tu rahsia peribadi aku..he he he.

Sumber: website.
Sumber: website

InsyaAllah..ada rezeki dan ada masa aku akan bawak Dia ke sini... i know..Dia mesti suka sgt..cuma bila tu aku tak pasti, dalam masa terdekat InsyaAllah.

6 comments:

idryanie said...

thgari penah 2 3x lalu cni tp x penah rs nk singgah..sbb nampak cm suram myb siang kot x nmpak sgt kemeriahannya..kena cuba jgk ar ni..tp semestinya waktu mlm

Unknown said...

he he...cuba jgn x cuba..yus x tau ar lokasi yg tepat Ynie...huhuhu..

idryanie said...

klu x silap..ni yg menara kt tepi jln tu..
klu holiday byk kapel2 kt cni

Unknown said...

oo..tmp maksiat la ni yee..? da byk kapel yg kat sini..ngeri la plak..ha ha ha

idryanie said...

byk kapel x semstinyer ada maksiat..ape la yus ni

Unknown said...

hehe..mana ar tau..kot2 ada, leh skodeng..wakakakaka