Tuesday, November 2, 2010

Aminmz...????

Ha ha ha.. mcm2 ragam plak si "Aminmz" ni..
Apa pn terima kasih la sbb ko inter frame aku kat dalam blog ko tu, x ada apa yg menarik sgt ko nak inter frame aku beb, tapi cara ko tu wat aku nak ketawa je...he he. Ko mmg bgus la bro.

Aminmz ni aku kenal sewaktu aku dijemput oleh rakan aku untuk join satu tournament badminton persahabatan di KL dulu. Budak ni memang mesra alam dan manusia punya, dia ngn abang nya sama2 mesra alam, cuma aku x tau mana adik n abang..aku pakai teka je. Tapi memang lawak ar si amin mz ni..he he.

Aku tak banyak tahu mengenai Aminmz ni, sebab baru sekali tu je dapat jumpa.. Kira dia ni spesis yg boleh go on la dan boleh buat gurau tahap GABAN..ha ha.. "Sori Aminmz.. jangan marah ye kalau tergurau kasar".

Apa pun terima kasih kerana sudi menjadi salah seorang followers blog aku bro. Aku pasti...ko punya followers akan lebih ramai dari aku...wakakakaka..
So....aku da promote ko ni, xkan x ada apa2 beb...????? ingat free ke...??? ha ha ha... Ok bro..apa pun nice to know u, harap akan datang dapat la kita bertemu lagi, kalau ada games lagi, jgn lupa nooo invite aku. Ya salam..
.
Ni lah mamat wanted tu..REWARD 10sen.


"Ok Aminmz..ilmu "pentehtarikan" sudah ko pelajari, tapi Hamba dah t'lebih advance la plak, dah x main tarik2 dah, hamba layan flying plak. Ni la ilmu yg hamba study masa hamba study kat Gua Kelam dulu, tapi masa ni tok guru ajar sikit je, tapi hamba leh catch up lebih dari ilmu tok guru..xpe2..Aminmz study lg ye.. ha ha ha..".

p/s - Ha ha..layan jangan x layanz...

8 comments:

amin said...

aduss... nmpak gaya hamba terpksa mencari mahaguru yg lebih advance lg... tuan hamba tunggu, akan hamba cari tuan hamba kelakk... huhuhu

ehem rase segan (dlm aty bangga thap gaban) lakk muke sy kene interframe kt blog abg nie.. hahaha

Unknown said...

he he..cari la guru yg benar2 berilmu, jgn lak guru yg suka mkn muruku.

eceh..Poyo segan..klu segan pi naik Volkswagen pi Bagan..hu hu

idryanie said...

bila la plak daku akn dpt menginterprem kan diri neh...hahahaha

Unknown said...

ha ha ha.. nk jgk ke..?? mtk kebenaran kt Mak usu iqa..he he.. baru leh inter frame maa...

idryanie said...

Mak Su Iqa ok nyer...hehehe

Unknown said...

yeke..?? try ar tya..then suh dia komen kat sini..he he

idryanie said...

nk kena komen gak???
adesss..sume nk proof erk...

Unknown said...

semestinya..wajib bin ajaib.