Tuesday, November 23, 2010

Malam tadi punya hal..

Malam tadi program aku bersama yg tersayang... saje kuar jalan2 cari makan, motif? he he.. nak "memujuk" si dia la sebab merajuk ngn aku semalam petang. Aku ni kalau marah, tang tu jugak aku sound, tapi redanya kejap je, biasalah, dalam keadaan marah, kadang2 emosi ni tak menentu, pakai cakap je. Lepas gaduh fikir silap aku kat mana, lepas maghrib call dia n say sori sangat2, then ajak dia kua makan.

my menu.. Bubu sup & cincau Bandung..

Malam tadi x ada agenda' nak lepak makan kat mana, aku target nak makan dekat HONEY GRILLED di GLENMARIE but bila sampai je kedai tengah kemas, so... x ada rexeki la nak makan kat situ, next time je la aku makan kat sana, then si DIA bagitau nak lepak makan kat TTDI, so..pegilah drive kete ke sana, sampai sana banyak lak kedai makan, so..tanya Dia nak mam ape..?? tunjuk aje, xyah pikir panjang... So dia amik keputusan nak layan ANI SOUP UTARA bersebelahan dengan (aku pun lupa ape nama kedai tu) restoran yg menyediakan masakan western, masa tu mmg terdetik lak nak mkn western, tapi apa kan daya, diri ini sudah duduk dan dh order makan pun.. tu pun next time akan makan kat situ gak..he he he

Tengah lepak makan tetiba aku macam kenal je minah ni..hehe..
siapa??
Hahaha...Kak Ziana Zain....aduss..aku dah ternganga dan terkumat kamit nak panggil kak Ziana, tapi punya lah aku sabar dan kawal emosi, aku terus gtao si Dia, Kak Ziana la... 
Si Dia bagitao.."dari tadi dah perasan cuma tak pasti, takut salah orang..."

Amik ko...berdepan mata dengan Kak Ziana.. segan aku, fanatik sebenarnya dengan Kak Ziana Zain ni sebab dia jenis kepo n kecoh serta slumber dot je.. Dapat gak ar tegur dengan Kak Ziana..tapi masa tu orang lain x perasan kot sebab artis bila dia pakai baju biasa dan bawak family lain kan.. apa pun malam tadi aku hepi sangat.
First sebab aku dapat pujuk GF aku.. 2nd sebab dapat jumpa Kak Ziana Zain..hope so dapat jumpa lagi... he he he he..

Tengah menunggu makanan...he he he



11 comments:

wahida said...

awat x amek gambar?

Unknown said...

my syg x bg cap pic sbb xnak jd tmpuan pd org lain..
nak bg privacy pd kak ziana..

apezs shah said...

Ncek nape xamik pic ngan kak ziana. postkan sekali hehe..=)

Unknown said...

nak amik..tp awek x ks.. tkut jd tmpuan org lain.

idryanie said...

jupe ziana???
ni yg wt jelez tahap gaban nih....

Unknown said...

hehe..ziana jmp yus..hahaha
xada la..x sengaja..dia mam kt kdi sblh tp meja pun sebelah2 gak.. jgn jeles..:P

Qaseh Chenta said...

hehhe sweet dapat pujuk gf yer

amin said...

haha.. kalo sy mang tros pelok je ziana tu... oppss.. hamba terniat jahat lakk.. huhuhu..

Unknown said...

Qaseh - hehe..bole la..nk ikut diri ni mmg leceh nak memujuk...:P

aminmz - siot je...klu pelok bole, takut hubby dia kasi penampar sulung tahap 10 nnt..mau berpusing Tuan Hamba nnt.. beta x amik port...ha ha ha

azzey said...

Ncek yus: bestnya! len kali amik le gbr. sekeping je x ganggu kot....:)

Unknown said...

mmg best.. cm tkut bila sorang start, smua akn start.. sbb pnh jd mcm tu dl ngn artis lain..cian lak..xpe..nxt time klu ada rxki ncekYus amik pic ngn dia ok..:)