Wednesday, November 24, 2010

Jangan tengok VIDEO ini...

Sila click untuk description...
Korang ni..dah cakap jangan tengok VIDEO ni tetap nak tengok kan..?? tak dengar cakap melayu erk..huhuhu
Tapi memang manusia sikap dia macam tu, dia bukan apa, perasaan ingin tahu tu terlalu menebal sampaikan tak tahu apa akan berlaku selepas itu, moral of the story is.. Kalau apa2 perkara sekalipun berhati2lah ye..jgn pakai sergah aje, sama gak dengan ambik barang orang yg tak dikenali, jangan pakai amik je..nanti akibatnya sendiri tanggung..:)
Post a Comment