Thursday, November 25, 2010

Nasib badan..

Malam ni menyetelkan sedikit kerja yg 2 hari terbengkalai..Alhamdulillah.. Siap gak kerja aku... Tapi sangat menyakitkan hati, nak cari masalah dia dan punca yg membuat aku rasa menyirap dan tertiarap sekejap sebab memikirkan cara penyelesaiannya.
Satu2 aku try sampai aku menyirap je...nyirap sebab apa..sebab tangan aku hitam dengan dakwat INK printer ni, dah la macam ni, pastu cuci x leh plak ilang, pakai sabun, pakai tinner...ayoiiii!!! nak solat macam na ni..SAH ke..?? aku rasa sah kot sebab dah basuh dengan bermacam2 cara.. was2 aje lah.. hurmm!!

nilah dia makhluk halus yg aku REPAIR...

Ni la tagan macho aku selepas dicuci, still x boleh hilang gak, tapi sebelum cuci memang tak hengat dia punya BLACK..huhuhu
isi spoiler...
Pasni nak rest, dah x nak pikir masalah lg, tido lebih utama buat masa ni, sebab esok aku kena sentiasa segar sentiasa. kalau tak kerja aku tiada quality, productivity down, badan lesu..tak suka dowh..
Oklah..takat ni je..saje nak merungut..nak bermanja ngn korang jap..LEBIU...:P (GEDIKZ)..uwerk!!!

No comments: