Saturday, November 6, 2010

Naymuk laaa....

Arggghh....!!!!! Tak boleh BLAH..

Pagi ni aku telah diserang dengan jet pejuang "NY4M0K".. serangan bertubi2 dari udara, serangan balasku tidak menjadi, akhirnya aku kecundang jua, Hampeh.com (Trademark Kematz) betullah.. Adussss..!! tak boleh tido lena siot..

Aku dah tension dah, tergaru sana, tergaru sini..amik ko jajan. bercalar balar... Bermacam cara telah ku guna, tapi semuanya sama, lepas ni aku nak pkai product lain.. ni haa...!! aku jumpa iklan product baru dipasaran.. korang layan ar..hu hu hu

Versi Melayu

Versi Asal

p/s - ha ha ha...macam lahanat ini iklan...suda berada dipasaran..tapi bukan diMalaysia maa...ha ha ha..SUPER TIMOR ya..not TIMUN..

2 comments:

amin said...

bro, gune je lingkaran nyamuk fumakilla.. kuat seperti gajah.. kahkah..

Unknown said...

Oooo....xbleh2..
hbs roboh uma hamba..Gajah tu..mau kena Ong bak nnt..