Sunday, November 7, 2010

Ini cite sikit laa..

Petang tadi Abg aku yg bekerja di Sabah (Tourism Malaysia) berangkat ke JEPUN... ada tugas disana selama seminggu. Dalam kesempatan itu, aku suh dia tgk2kan gadget price DSLR.. kalau harga dia ok dan murah berbanding di Malaysia, aku suh dia sambar sebijik..hu hu hu..

Kalau ada rezeki insyaAllah, ada lah..tunggu je la 2 or 3 hari ni, harap2 ada la... dapat je aku terus bank in wit kat dia..he he.

Tak sabar rasanya. Tapi klau x ada, termanggu diri ku keseorangan..he he he..
Oklah..nak tido..ta ta



Post a Comment