Monday, November 8, 2010

Akhirnyaaa....

Hehehe..
Alhamdulillah..hari ni xcited sgt sbb team aku menang..so pada masa yg sama, baru mlm ni aku layan tgk game tu setelah sekian lama terasa menyirap tahap gaban kerana kekerapan dalam kekalahan setiap masa, sooo..aku harapkan selepas ini kebangkitan Pasukan aku terus melonjak...

Chelsea VS Liverpool


to all penyokong Club Liverpool, jangan give up..Kemenangan kali ni semestinya akan berterusan..You'll Never Walk Alone
Bangkit..... Bangkit...he he
Gerrard and Fernando Torres 

Siapa yg blom tgk game malam tadi xpe...aku post video macam mana Torres Score ok Liverpool 2 - 0 Chelsea.


Pada Team Chelsea, Dont give up..korangpun terbaik jugak..:)




2 comments:

idryanie said...

elehhh..poyo jer klu menang..
kasi can laa...

menang ke kalah..drogba tetap the best king of the football k!!!not torres...:)

Unknown said...

whatever..janji menang.. no more reason... ha ha ha ha

i like Torres..:P