Tuesday, November 9, 2010

Aku benci AYAT ini laa

Apa yg korang jenguk kat posting aku tu der...
Nape aku sangat BENCI AYAT tu erk..???

Member - Ayat ape tu der...??
Aku -"Ayat yg membuat korang feed up dengan aku..."

Member - Yela....apa dia...??
Aku - "Ayat tu ar...hurm....

Member - Ayat ape...??
Aku - "Ayat tu ar...Apa lg...burung ape...??

Member - Burung Murai... "aiyak!!!! aku plak yg jawab soalan ko..".. Ayat ape BRO..!!!!???
Aku - "wah!!! timing lebey nampak..??"

Member - Tak ada la...ko tu sengal, aku tanya ko x mau jawab..Timing ar..nak kena sepak ke..??
Aku - Ada Bran....Ka..???

Member - hehehehe...(sinis)
Aku - ko nak tahu gak...???

Member - Yup!! Apa dia...??
Aku - Click sini..




ABANG YUS TU CUTE LA, TERGODA IQA DIWATNYA...AMACAM...PUASHATI!!!???

Member - Ceh!!!! Aku benci ko...benci..benci..benci.. pada diri mu..!! huh!!!



p/s - yg reality nya aku pun memang BENCI dengan ayat tu sebab kawan2 aku tak boleh terima seadanya Ayat tuu...biasalah..kalau dah macho nak wat macam na...Redha je la..he he he..

JUST KIDDING .. SORI KALAU TAK LAWAK..SAJE BUANG TEBIAT...:P
Post a Comment