Tuesday, November 9, 2010

SUAI KENAL BLOGGER .. ANDA BERMINAT ?

Jalan-jalan baca BLOG..
Lepas tu ternampak lak n3 pasal mamat ni..
Sape da mamat ni..?? tak tahu...tak tahu... Aku tak tahu.. don't tanya me. tanya him laaa...(rosak bahasa betollah)



He he he..
Gurau je..dari pandangan mata "LIAR" aku, mamat ni kira antara Blogger's yg Paling NGETOp gituh..(apsal "p" kecik?) he he he...cuba sebut kuat2, tapi akhir perkataan tu "p" dia kasi kemam sikit, nanti baru dapat dia punya bunyik sebenar. hu hu.
Aku mulanya x tau apa yg membuat mamat ni hebat di mata bloggeris yg lain.. tapi.. AKHIRnya aku mendapat jwpn..n3 dia mmg best dan banyak tips mengenai apa2 saje lah...janji tips. hehe
Tapi sebenarnya aku suka dia pya camera DSLR lol...leh pinjam Bro Ben..??

So..aku perkenalkan BEN ASHAARI the most powefull  and amazing bloggers yg terbaik penah aku jumpa..(buat masa ni la) tak leh puji lebih2, nanti kembang muscle dia..wat aku jeles je..hehe.

Apa pun layan la ye..aku dah jadi followers dia..anda bila lg??? he he he

p/s:- Thnx to Qaseh and Aminmz diatas posting beliau Ben Ashaari..


6 comments:

azzey said...

Ncek yus: saya pun dh follow dia. bagus join segmen suaikenal bloger nih!

p/s: slm ziarah!

Unknown said...

:)..tulah..menampahkan lagi kenalan.. thx singgah kt blog ntah pape ni..he he

My Little Diary said...

salam kenal,
i juz follow u
hehe
sudi2lah jenguk saya, entry terbaru "old-school"

Unknown said...

salam..
yup!! thnx..i un nak polow u la mcm ni..

he he he

stramberrymanis said...

ncek yus, dat guy keep remind me to some1 in d past that I want to delete in my memory huhuhu..

it was so hard to do..

Unknown said...

hu hu hu.
x semua org sm.
just fizikal je.rohani lain..:).
think positif ok..:)