Monday, July 25, 2011

2nd years

Yiiihaaaa....
NcekYus menukar mood baru pada layout blog, agak janggal sikit guna layout baru ni sebab pelik dgn susunan posting. Apa pun NcekYus puashatilah sbb dpt mencelarukan keadaan blog sendiri.. he he he.

Hari ni my mom berangkat ke KK bersama Abang saya, tujuan sebenar spt tahun sudah lah, menyambut RAMADHAN disana dan temankan Abang berpuasa, yelah.. x ada sapa nak jaga makan minum dia masa bulan puasa nanti, takut x sempat nak wat preparation untuk juadah berbuka, asyik bz dengan kerjanya. So..mak la jadi mangsa, kena culik oleh anak sendiri..he he

Tanggungjawab aku pulak, menjadi KING didalam ini rumah..wahahahaha (gelak jahat), chewah!! tak ada la, dengan amanah yg diberikan, NcekYus kena jaga rumah, jadi bos besar dalam ini rumah supaya keadaannya teratur dan terpelihara oleh anasir2 diluar sana. Biasalah, anak lelaki.. mestilah kena kerah untuk menjaga keselamatan keluargakan..?? Tapi apa pun, apa yang mak amanahkan akan di pertanggungjawabkan. Bagus jugak sebab NcekYus nak wat surprise bila mak balik nnt. Nak cat rumah.. celebrate raya katakan..
Apa pun.. semoga bulan Ramadhan ni akan mendapat keberkatan darinya dan dapat menikmati malam Lailaturqadar dengan jiwa yg tenang...InsyaAllah.
pada semua..jalani ibadah puasa anda dengan sempurna ok...??

cau!!
Apa pun layan dulu lagi dari band "One Republic - Secrets" 

No comments: