Friday, June 15, 2012



Alhamdulillah..
Seronok rasanya dapat kembali menulis.. he he he
Tahun ni adalah tahun yang sangat bermakna sekali dalam hidup aku, banyak perkara dan impian yang aku capai pada tahun ini dan banyak jugaklah dugaan yang aku alami sebelum ni, tapi Alhamdulillah.. semua yang terjadi semuanya ada hikmah.. Aku bersyukur dengan apa yang aku lalui, setiap perkara mematangkan diri kita.
Tapi yang penting aku dapat relisasikan impian diri.. apa dia? Mac Mini..he he he… benda ni dah lama aku nak sebenarnya, tapi asyik berkira2 untuk memilikinya.. tapi kalau dah berkemampuan apa salahnya kita belikan..??? masing2 ada keinginan, dan ini adalah salah satu keinginan NcekYus.. Syukur…!!!

Tapi… ada satu lagi perkara yang paling menggembirakan diri NcekYus.. Apa dia??? hehe.. apa dia je erk. 7/7/2012 adalah tarikh keramat NcekYus.. sebab apa..?? Apa dia lg.. he he he. NcekYus akan bertunang dengan gadis pilihan hati NcekYus.. Alhamdulillah..semoga niat yang baik ini akan dipermudahkan. Doakan yang terbaik buat NcekYus ye kawan2. Tanpa doa kalian, cita2 dan impian mana mungkin adakan..? yang penting sekali usaha…tawakal dan doa.. 
Orait!! untuk majlis nanti NcekYus akan inform dan upload pic ok.. apa pn thanx pada yang masih setia bersama blog NcekYus ni, walaupun entri x berapa menarik, tapi oklah dari x ada apa2 langsungkan? Take care of u… may Allah bless u.. Always Smile ok.

isi spoiler...

No comments: