Friday, June 22, 2012

Assalamualaikum dan salam di hari Jumaat, semoga perjalanan hidup kita di muka bumi Allah ini berjalan dengan lancarnya InsyaAllah.
isi spoiler...
Pagi ni memang sungguh bersemangat, mana taknya… ada toy baru katakan… he he he, Alhamdulillah… tercapai gak niat nak membelinya setelah sekian lama bersabar dan bersabar, akhirnya kesabaran ini mendatagkan hasil yang sangat puashati..
NcekYus beli toy baru.. saje beralih angin kejap, sebab nak rasa sesuatu yang baru dan canggih, walaupun tak lah secanggih mana, tapi kira oklah dari tak ada kan.

Galaxy Nexus
Nilah Toy yang dimaksudkan.. Amacam? Menarik tak? Sebenarnya dalam delima nak beli menatang ni, sebab keinginan nak beli Galaxy Note, tapi difikirkan balik, Note bateri cepat flat, walaupun kebanyakan android ni bermasalah pada bateri, tapi bila sesuatu model tu terlampau canggih dan advance, penggunaan kuasa bateri tu jadi terlalu banyak kuasa di gunakan. Lagipun function Galaxy Nexus sama dengan System Samsung S3, cuma beza pada processornya saja, tapi yg lain tetap sama, tapi faham2 la price S3 macam na.. melonjak2kan..? yelah… masih baru lagi, tunggulah lama sikit. Masa tu mampu untuk memilikinya.. :)
So.. itu saja itu kali ni, Nak godek2 system kejap.. masih baru dan still tak faham lagi dengan sistem dia, Hepi lor…
Tata..bye

No comments: