Tuesday, April 9, 2013

Test product

Assalam mualaikum..??
hari ni tengah test product terbaru.. tempahan dari seorang individu (customer). 
Oit...!! Jangan fikir saya tengah berpolitik ye dalam ni, ini adalah design yg customer mintak untuk di transfer ke baju, cuma di sini ada sedikit kesilapan..hehe.. sepatutnya PARTI ISLAM SEMALAYSIA, tapi saya terbuat MALAYSIA.. oh man!! Tersilap sudah. Tapi itu tiada masalah bagi saya, saya cuma perlu redisign balik Art WORK ni..
So..
Sapa2 diluar sana nak buat baju CLUB,CAFE, REUNION REWANG,CATHERING dan macam2 la boleh lah pm dalam komen dibawah.. atau emailkan design atau artwork kepada saya.. jika tak ada artwork sendiri, Saya boleh designkan untuk anda.. :)
email: kymresources@gmail.com or geodezign@gmail.com

Design dibawah boleh ditempah jika mau..TQ



FRONT

Baju yg telah siap.


No comments: