Thursday, September 25, 2008

Ngomel lg.




Petang semua...


Ape habo smua geng blog "Dari Hati ke Jiwa...Dari Jiwa ke Hati"..terus d hati anda..:)?
Hari ni saje je aku update blog ni..tapi tanpa ape2 cerita y menarik la...Hari ni aku pya feel mcm biasa je, sama mcm korang jugak, buat keje, rehat, tido, tengok gelagat orang..jalan2 kt Bazar tp tak beli ape2..jalan2 aje..Sekarang ni aku dkt depan TV. Tgk Rancangan "afc" Asian Food Channel. Antara rancangan y aku minat. Aku klu cerita mcm Discovery channel, Travell dan memasak ni mmg no satu. Yela..mcm Travell n Living..tempat2 menarik utk kita bercuti, sekurangnya aku tahu la mana tempat y menarik harus aku pegi.
InsyaAllah...aku mungkin akan travell ke Sabah. Cuma x tahu lg bila waktu y sesuai..skg tgh tgk tempahan dari flight Air Asia, tgh usha2 klu dpt tiket penerbangan y murah...hehehe.. Aku g sorang2 gamaknye..travell mcm mat salleh...sempoi.
2 Hari lepas baru aku lepak ngn aiman n za dkt kedai kopi shah alam.. saje je..dh lama x jumpa.Tanya hbo dan tya pasal flight ke sana. Diorang cakap klu aku kesana, boleh suh kawan diorang tunggu aku kt lapangan terbang..x ada la aku terkontang kanting keseorangan..
Aku lepak ngn diorang sampai pukul 12.30am, then aku follow d'orang balik rumah . Lepak minum layan tv berdua ngn aiman, n za lak tdo sbb esok dia kerja. dalam pukul 3 lebh aku n aiman g la cari tempat sahur...rancang nk sahur mcD, tapi aku nk cari nasi...jadi aku lepak la dekat Pak li Kopitiam sampai la pukul 5.00am.. Pastu aku terus balik umah.. Ni la kehidupan aku seharian, seorang anak teruna y suka merayau..hahahaha..mau paginye ngantok x igt.
waktu jam baru pukul 5.50pm, Lama gak nk tunggu waktu buka ni, xpe la, Rilex dulu sampai update blog aku ni...suram je la hari ni. Bosan pun ada jugak..klu dah selalu sgt ada aktiviti then tetiba x ada mcm budak sengalpun ada gak..hahaha..Blurrrr je. Nk merayau sorang2 x syok lak..sbb tadi aku dh merayau kt bazar..xpe la..layan je la ape y patut..:).
oklah..stop dulu la kt sni erk.. nnt apehalpun nntkan y terbaru dari aku..PeAce..!!


-MrYusSmile-


p/s-tak sangka aku dh post cite sampai 104 dlm masa sebulan..huhu

No comments: