Friday, September 26, 2008

Keampunan dan kemaafan..


Malam tadi aku x ada program y menarikpun cuma aku jumpa member aku aiman, Temankan dia g kedai member aku sbb nk print out keje dia.. mengeluh je budak ni..mau x mengeluh..cuti raya pun kena wat keje assignment. Company tempat dia keje bagi task utk dia setelkan.. Hari ni pukul 11.00am dia flight ke Sabah dgn bini tersayang.. Semoga selamat sampai dan selamat kembali man.. Aku mintak maaf sekali lagi sekiranya segala mcm y kita lalui selama ni, baru atau lama...salah silap, terkasar bahasa, buruk sangka dan mcm2 lagi aku harap kau ampun kan aku k..aku pun begitu jugak kat ko k.. 0-0 man...pas raya kita gaduh lagi k..hehehehe...

Dan kepada pembaca Blog ni..aku dengan seribu keampuna mintak ampun dan maaf jika terkasar bahasa, tertegur y bukan2, terkecil hati..aku mintak maaf banyak2 k. Aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin. walaupun terlalu awal lagi...tetapi..mana tahu aku x sempat nak ucapkan lagi pada korang semua. Aku harap aku dapat ucapkan sekali lagi pada malam kemuncaknya...oklah..semoga bulan y baik ni kita dapat keberkatan darinya dan kita akan menyambut kemenangan ini bersama2..InsyaAllah..


MrYusSmile.


No comments: