Friday, September 26, 2008

lukisan kenangan...

Salam...??
Ok..korang nak tahu tak kenapa lukisan ni menjadi kenangan aku??
Firstly sebab aku suka.. Suka dgn watak dan bukunya.
2nd sebab ni la lukisan masa aku nak hadapi SPM dulu..
aku tekanan smp otak jem..jadi bila aku dh x mampu nk study, kerja aku ni la..berkartu.
Aku dh lama x berkartu mcm dulu.. Klau nk ikutkan masa skolah rendah dulu, aku le buat duit dgn lukisan aku..kira mewah la masa tu.
member2 aku klu dia nk watak kartun dia akan suruh aku lukis dan diorang akan bayar aku.satu lukisan selalu aku ambil 5osen je..tapi klu satu hari tu mau 10keping gak la aku melukis..huhu..mau x kaya. boleh d katakan setiap hari aku berkartu.hehehe
Masa SPM aku punya pendidikan seni dapat A..hahaha...
dh aku pya hobi melukis..mau dapat markah best mcm tu.
aku ada sijil dari majalah ujang dulu.. aku wakil sekolah utk pertandingan melukis watak kartun..bangga siut.. aku tgh selongkar fail2 aku. aku nk cari balik sijil tu..memori tu..hehehe
Last aku melukis tahun ni la..aku buat potret org..tapi kurang menjadi la sbb skill aku dh tak tajam macam dulu...ye la...dh lama x d asah..rasa mcm rugi je..
InsyaAllah..aku tajamkan kembali..aku akan lukis potret org y aku syang..tu pun feel aku sampai.. oklah..
aku dh mula start cite pasal diri aku kecik2..nanti aku cuba flash back my memories k..
salam kenangan kasih abadi..

Mr Yusmile


2 comments:

Anonymous said...

sentiasa dnantikan story yus ms budak2.....

kecik2 dah pandai wt wit...

pandai2

Unknown said...

hahaha...
x pandai buat duit..
cuma pluang depan mata..
org nk kasi..yus amik la..