Thursday, September 18, 2008

Pengalaman baru

Ai smua... dtg kembali..

aku skg dekat tmp keje member aku..
ni la pejabat EEee..Best siut.. dia bahagian Designer and share partner dlm this company...salute siut..!!!
Banyak y aku study kt sni dlm bahagia advertising ni...terlalu banyak.. bnd ni terlalu meluas sgt2..

Msuk je opis EEee, aku jd batak sikit..smua aku explored...hahahah...tanya mcm2 la. borak ngn big boss la...hehehe..aku ni mmg mcm ni. slumber je borak wlaupun speaking aku hancur..tp nice try la sbb berani mencuba...
Lama gak aku melepak kt opis ni..sampai la kitaorang buka Posa sesama... hahaha..

Tapi y best masa sampai kdai mkn ni...smua org perhatikan we all la..sbb diferent sket ngn org lain..bawak hulu hilir camera...mcm poyo je..tp kena igt...bukan poyo..tp tu la reality kehidupan manusia dgn kerja n cara..sebab tu adalah attitude seseorang.. kita mesti konfiden dgn diri dan konfiden dgn keadaan sekeliling kita..aku suka mcm ni. Biasa la..dh bwk hulu hilir tahu2 je la..smua bnda nk capture termasuk gmbr adik manis...hahaha..siap berposing tu masing2 tapi dlm keadaan sopan la..hari tu mmg sgt2 best dlm hidup aku..hehehe... aku bole bercerita dgn gambar2 y aku upload ni k...korang sendiri le tahu jalan cite nye..
hehehe...nikmatilah hidup ini sblm kita ubahnye pada tahap y lebih baik..:)

2 comments:

Anonymous said...

mentang baru eh, koje amik gmbo jer.. ish ish jeles jeles

Unknown said...

hahahaha...
mst la..jgn la jeles2..
x senonoh tau..

xpe..nt kita jd syer partner pasni..wakakaka