Thursday, September 11, 2008

TeKaNaN PeRasAaN......

Huhuhuuu...cedihnyee....
Aku t'mimpi2 DSLR lg...aku x tahan atas semua dugaan ni, Hati aku dh tangkap cintan sama ini barang..
Aku mst amik dlm minggu ni jgk...aku x pedulik..aku nak jugak, kawan2...tolonglah aku ni...huhuhu....hahaha..aku ok je..cm aku x ble tahan je. Ni semua hal biz maaaa... aku dh ada satu start la projek gempur kitaorang...berkumpul bersama teams Photographer.. Projek dlam tangan skg ni..kitaorang tgh Plan nk buat studios sendiri n tengah buat kertas kerja je. Weekends aktivities... Hari biasa bz ngn keje seharian...hari minggu dengan aktiviti mcm ni... member aku dapat PASS jemputan utk konsert Gigg x lama lg, undangan sebagai Photographer kt sna... aku pun join sekaki..InsyaAllah...
kitaorang g naik KOMUTER je... sesambil tu ble la snap sana..snap sini....Gempak gituuuu... pas segalanya selesai abg Zimi nk kenalkan aku ngn kawan dia..dlm bidang y sama tapi dia dh tahap PRO, stakat event mcm ni, sap...sap...suiii...dia slumber je..dh tahap dewa. mau x nye..stakat dapat masuk litar sepang capture kereta F1 dpan mata or pelumba international..tak ada masalah beb..tu y aku gian ni...na tahukan..rezeki Allah..dengan benda ni aku le travell sluruh dunia..na tahu..tapi dh expert camera pun kena la main y lebih advance...u all doakan aku k..wish me luck... aku brjaya aku x kan lupakan korang..Promise..!!!

No comments: