Wednesday, December 3, 2008

Cycling activities

Pergh!!! Jadual pack siut..... Hari Ahad ni aku ada program dekat Bukit Cerakah, Shah Alam... Program berbasikal bersama gadis-gadis Cosmopoint Klang. Ini adalah perjumpaan pertama aku dengan diorang kerana aku telah di pilih sebagai jurulatih untuk team futsal yang akan di tubuhkan tak lama lagi. Kenapa aku di pilih..?? Huhuhu..kenapa erk.. mungkin sebab aku ada talent kot dalam sukan2 macam ni..hehe...
Baru 2 hari lepas aku dapat call dari diaorang ni..so..aku tak leh la nak tolak...lagipun bagus jugak aku ada aktiviti macam ni...sekurangnya aktiviti pada hujung minggu ni terisi la sikit..tak adalah asyik forward pada keje aje... InsyaAllah..aku akan cuba dapatkan penaja untuk pasukan futsal ni..
Yang penting mereka berlatih dengan bersungguh dan tunjukkan komitmen mereka pada aku.. sambil2 tu leh la usha2... hehe.. ada udang di sebalik mee ni..hehe..
Dan mungkin aku akan wujudkan satu blog untuk mereka sebagai perangsang agar mereka betul2 serius dan teruja dengan penubuhan pasukan futsal ini. Dan boleh la aku letak schedule latihan nanti..so senang la bagi mereka untuk tahu waktu latihan. Tak payah nak inform lebih2..dapat jugak lah aku promote blog aku pada diorang dan join my community tak lama lagi..InsyaAllah...
So...kita nantikan entri seterusnya selepas segalanya selesai....cau lu ok...salam.

-MrYusSmile.blogspot-

No comments: