Thursday, December 4, 2008

TrIp ke Hadyai..

Pekabar semua peminat blogger...
Aku ada berita baik untuk korang semua yang sememangnya minat untuk melancong ke negara luar.. OK.. Firstly aku nak ucapkan selamat datang pada community aku yang baru ni sebab setia bersama aku sehingga ke hari ini..
InsyaAllah...Aku akan ada kan trip ke HADYAI pada tahun depan... pakej penginapan dan makan di tanggung keseluruhannya, cuma perbelanjaan korang untuk beli barang peribadi sahaja sendirian berhad..hehe.. that mean bawak la duit lebih untuk shopping nanti..
Tarikh dan waktu tidak di umumkan lagi sebab kitaorang tengah arrangekan perjalanan ke sana, aku memerlukan 40 orang untuk trip kesana... aku charge sekepala RM250 untuk 3 hari 2 malam penginapan..
Nanti aku akan berikan segala information tentang trip ni ok.. sapa2 yang berminat boleh berhubung terus dengan aku dalam blog ni or tunggu sahaja borang pendaftaran nanti... Bila lagi nak dapat peluang perjalanan macam ni..sekali seumur hidup beb... sambil2 itu boleh la kita berkenal-kenalan antara satu sama lain..menambahkan kenalan dan mewujudkan community sendiri, soo..jangan lepaskan peluang ini ok.



-Mr
YusSmile.blogspot-

2 comments:

KeMatZ said...

Hadyai... mcam menarik bro... bila tu ye.. hehehe....

Unknown said...

hahaha..aku rindu lakorang ni..
nanti aku inform bro...dlm awl tahun depan..
nantikan ok..peace..!!!