Saturday, December 6, 2008

MeeTing & Kerjaya

Yeah!!!

Pagi ni aku punya program ke Cheras.. Ada Meeting & Ghatering dekat IYC "International Youth Center".. Tapi sebelum kesana aku kena runner ke Rawang kejap..kena hantar Jobs di TLS, selepas tu aku terus ke cheras.

Malam tadi aku pergi ambik baju s2dio dekat rumah kecik dan sedikit barang khas untuk program hari ni.. Badan letih sebab malam tadi balik pukul 3 am...jumpa Client dan macam2 la aktivity yang kitaorang lakukan...lesu je badan ni. Esok lagi ada program dan raya Haji jangan cakap la...memang wajib pergi program sembelih Lembu ni.

So..aku tak ada ape nak cite sangat, just nak remind pada member2 aku ttg meeting pagi ni. Aku harap dapat jumpa korang dekat sana ok.. macam biasalah..setel semua program aku akan upload gambar untuk dimasukan kedalam Entri nanti... soo..cau sin chi...bye..

-MrYusSmile-

No comments: