Sunday, December 7, 2008

Kerja Last minit





Pagi tadi aku betul2 xcited bangun awal sebab nak hadiri gathering dekat Cheras...Tapi ada sedikit masalah dan bengang sikit la dengan keadaan pagi tu...Kerja tak setel2 lagi..last minit baru nak wat finishing..Aku dan member aku dah hangin satu badan dah..Memang masa tu aku benar2 menyirap tahap lipan, barang nak kena hantar b4 5pm..then finishing out. Dah out.kena la touchup balik..spray balik dan macam2 lagi la...aku punya tunggu lama gile dekat bengkel tu..walaupun bukan aku yang buat..tapi cara kerja tak betul..sebab time aku memang lari sangat..kejar masa...cat masih basah ni....!! nak tak nak kena gak lah cari alternatif untuk setelkan..lastly..nekad saje..basahpun kitaorang bawak jugak ke rawang..(TLS Rawang). Ada plak masalah lain..macamna nak susun plat tu dalam pajero..kuantiti banyak plak tu (30 pisces) pikir punya pikir akhir nya berjaya..aduiii..!!!!Tapi sengal jugak la masa tu..pening kepala dan macam2 la keadaan aku masa tu.Buang masa banyak....!!! Terbakar darah aje.
Masa aku hantar tak ada masalah sangat, cuma.. semua orang dalam gudang tu dah berambus sebab waktu kerja dah
habis.. so..call la incharge kat situ dan pas pada guard yang bertugas...memang nekad punya kerja.. just tunggu je la customer bising pas raya haji. Aduii...menjawab..tapi sekurangnya kerja dan jadual mengikut schedule yang di tetapkan..tugasan aku dah habis..just tunggu payment saje. Ada projek lain dengan company yang sama. Tapi abaikan sebab projek urgent dan kitaorang tak mampu buat dalam masa seminggu..so..abaikan. tapi tulah bekejar masa nak ke meeting...memang dah lewat..dan meeting dah habis..jadi tunjuk muka saje la gamaknye..Alhamdulillah..segalanya selesai, dan happy yang tak berapa happy...huhu



-MrYusSmile.blogspot-

P/s- Bab gathering tu nanti aku cite k..sebab pitcha dekat camera dia..cau..

No comments: