Saturday, December 13, 2008

Keinginan yang diimpikan.

by Rarindra Prakarsa
This is taken in Situ Gunung, West Java. A Very beautiful, dreamy place.

Hehe... bila aku tengok blog kawan aku sorang ni "nurra"..aku terkenangkan di zaman aku muda2 dulu, aku memang kuat camping masa tu. Dan bila macam ni..aku mula lah nak aktifkan balik program2 macam ni, cuma masalah besarnya tak ada kawan2 yang sekepala dengan aku dah sekarang ni. Semua dengan hal dan kerja masing2. Cuma aku aje sekarang ni yang bersemangat waja. Sebab tu lepas ni aku nak cari kelab2 yang boleh mengisi masa cuti aku ini. Herm...nak ikutkan hati nak aje mendaki sendiri..cuma keseronokan tu tak ada la. mau sesat aku sorang2 dalam hutan tu..hahaha. klau korang ada kelab mendaki, ajak lah daku ini....kepingin sangat2 tau...huhu. Biasalah, orang kerja sendiri memang macam ni. Bila dah penat bekerja nak mencari satu kepuasan yang maksima. Mendaki dan melihat keindahan Alam..nak release all my problem kat atas gunung sana. Weii!!! aku rindu nak daki gunung la...kepala lutut aku dah goyang dah ni...huhu. Sapa ada ada program baik punyeeeee....inform kat aku ok. Aku sanggup bayar berapa saja..tengah banyak wet ni..janji aku dapat kepuasan yang maksima. Hahaha..Entri aku kali ni memang sangat2 pelik..sebab aku teringin sangat nak mendaki gunung...Nurra..!!! Plzz......nak join club korang la...hahaha. -MrYusSmile.blogspot-

p/s - dah 6 tahun tak mencari aktiviti yang mencabar tau...!!!

No comments: