Saturday, December 13, 2008

Gambar dan perasaan..

Rarindra Prakarsa




Entri aku kali ni mengenai seorang photographer yang bernama Rarindra Prakarsa yang berasal dari INDONESIA. Kenapa aku berminat mengenainya...?? Kerana setiap gambar yang dia ambik mempunyai perasaan yang aku sendiri tersentuh bila melihatnya.. gambaran yang penuh dengan makna...penuh dengan cerita..penuh dengan motif dan tak mampu untuk aku luahkan..terlalu berperasaan. Aku terlalu salute dengan hasil dia. Dia adalah mentor bagi diri aku dalam bidang photography ni. Nilai lah sendiri hasilnya...-MrYusSmile.blogspot-

p/s - Semua gambar yang korang tengok ni original tau..tak ada edit-edit punya..direct dari DSLR.

* Itu adalah sebahagian daripadanya hasil seni dia..korang boleh lihat keseluruhan hasilnya dalam Photo.Net then search Rarindra Prakarsa. Enjoy dan hayati seninya..:)

6 comments:

Zeelicious MeowMeow said...

Memang lawa pics nya..
Pandai dia berfotografi..setiap pic macam ada cerita and dapat rasa feeling dia..
great piece work of art.. :)

Unknown said...

tulah..
menarik dan tertarik..
hasil seni y kreatif dan semula jadi..

bercerita dengan menggunakan art. melukis dengan menggunkan cahaya... itu lah mean of photography.

farah, s. said...

waaaaaw
cantik gila pics dia.
ermm bila lah agknye dpt sampai level cm dia ni.hehe

Unknown said...

takpe..
farah mampu jadi seperti dia..
pandai explore,farah akan dapat hayati hasil seni farah sndri. yang penting..start from basic..

selamat berjaya farah..:)

Anonymous said...

great pic...
real

betul2 kreatif lah dia

suka tgk.....

Unknown said...

tulah..
kreatif..susah nk dpt tau ..