Saturday, December 13, 2008

SeNtiMenTaL VaLue..:)


Ni adalah salah satu daripada koleksi lukisan yang aku lukis, mempunyai sentimental value.. sebab apa?? Sebab kartu ni aku lukis semasa aku di tingkatan 5 dan sedang menghadapi SPM. So masa study otak aku dah jem sebenarnya, jadi cara aku nak releasekan all my preasure dengan melukis...jadi ini lah hasilnya dan ini lah art work aku yang aku simpan sehingga sekarang ni. Ni pun sebab aku kemas2 bilik dan mcm biasalah...terjumpa koleksi Art work yang lama2 ni.. penuh bermakna beb. Jadi hargai nilai seni dan anugerah yang ada pada diri kita ok.
cau!! -MrYusSmile.blogspot-

p/s - Rindu Kenangan dulu...

3 comments:

Unknown said...

Aku hanya insan biasa dgn kehidupan yang keserdahanaan.

Anonymous said...

kekalkanlah bakat y ada yus...

Unknown said...

bakat y pling bermakna...
huhu..tulah...kekalkan ia..