Saturday, February 7, 2009

Program hari Sabtu

yaribba ribba....
Hari ni aku ada punya prog ke KLCC jumpa Nurra.. ada discussion sikit bout trip ke Gunung, Nurra nk jmp aku dalam pukul 2pm with her fwens...tak tahu sapa dia ajak, aku lak datang sorang2 je.. may be akan cari teman jgk la nk ke sna... "sapa nak pollow me.??" jump aku disana..food court ok..:P. (aku lanjer lol..)

Tapi sebelum tu aku kena setelkan keje aku dulu, so pagi ni nak wat site visit n kemas kini kerja yg tak terkemas2 kini gamaknye...wakakakabutttt... so..mlm tadi aku pecah rekod..tido awal..dlm pkul 10pm dh tido dh..huhu..(awal ke ??). So..pagi ni badan ringan, otak cergas dan kuat bagai kan harimau... makan la biskut TIGER.

Pas tu, aku nk ajak nurra temankan aku beli brg camping.. tupun klu dia ada masa free la.. akan ku borong sakan semua nya...Poyoz seh!!!

Oh yeee... hari ni ada pameran keusahawan di PWTC, mungkin aku akan singgah kejap kot, sbb nk cari booth penanaman cili kat sna.. Kakak aku skang ni sibuk nak menanam cili dekat rumah dia, nk try market katanya..so aku kena carikan utk dia.. whatever la.. janji dh dpt natang tu wat betul2. Tapi aku tahu, kakak aku sorang ni mmg kuat azam nye...chaiiiyok akak aku..hehehe.
Pastu aku plan nak lepak Shah Alam, makan nasi ayam Lemon dkt Pak Lie Kopitiam...dah lama bebenor tak mkn nasi ayam tuh...huhu..kepingin bangat. Tapi....aku ada game lak malam ni. Ermm...macam na erk.??

Pandai2 aku la nak arrange kan program aku arini...yang penting..hari ni adalah hari yg bersemangat bagi aku... cau alif boot..Cabut.

-MrYusSmiLe-

p/s-PJ selamba.. klau ko bc n3 aku ni..nk join aku lepak KLCC, ko mtk la dekat master Ee no phone aku ok..aku ada disna...huhu..i'm soriiii....(macam siut!!!).

2 comments:

Anonymous said...

haha
rugi! rugi! tak dapat rasa hang banjer...ekekeke
aku baca ni pun dah kul 3.35
ampes ko!
takpa la...aku dah retired dah camping² ni
tapi mmg aku pun plan nak pi pwtc...
tak hari ni, esok kot

eL said...

hamoiii hamoiii...tak ajak orang ek...