Sunday, August 16, 2009

Cerita Ncek Yus arini….

Minggu ni adalah minggu terakhir utk kita mkn siang…hehehe.. tp leh gak sp y nk mkn siang tu,tp bg org y x tahu malu ar,bg org yg segan silu n hormati bulan Ramadhan tu dia x kesah klu x mkn..aiman x kesahpun, Ncek Yus l g ar x kesah….ngeeee…:P!! Bagi y ada masalah uzur tu di kecualikan. Wokeh…!! Apa aku nk taip erk..?? ilang jp idea ni….huhu…

Hari ni ujan je memanjang..syok tido..weekend2 mcm ni best gk klu dok umah je..Cuma borink skit sbb astro aku ada mslh…hampeh!!! Blur tahap ayam dah ni…huhu.. nk kua tp x ada agenda yg menarik, sbb ths week, masa aku full betul ar…so, ada ms emas ni, aku pkai utk berehat..tp x tahu la klu tetiba angin monsun tropika aku ni bertukar kepada angin khatulistiwa…ngeeee…so, secara am nya aku akan kua jgk..paling koman pun g jalan2 cari pasal ngn memember…hehe. Dalam seminggu sebelum posa ni..aku dah prepair mcm2 dah ni.. x sabar2 dh ni…Ramadhan!!! I'm coming… semua barang da beli utk meniaga bazaar ni, kopak jgk la wet aku dwatnye…tp aku tahu mst dpt pulangan yg b'ganda, smbil tu le ar beramal jariah sikit…kira 2+1 dlm satu masa la ni.

Masa jgn ckp ar, pagi dgn kejenye…petang ngn bazaar nye…huhu..pack giles2..giles pun x pack mcm ni..tp xpe..penat2 pun aku masyuk..!!! hehehe…tp jgn lupa ar, jmp kt sek 7 k..aku ada niaga kt sna. Klu ad rxki jmp aku, just ckp kata laluan anda.."ncek Yus"…hehe..dpt la sebungkus air tebu nnt…(bleh ke mcm tu??) bleh blah!!!!

Pojek wiring utk bulan ni mmg b'lambak sgt..kat bangi da setel,kat bank rakyatpun da setel..Cuma dkt Appartment Amazing je blom setel lg..ada wiring baru nk wat..tu yg lempeng gile tu. So..b4 posa nk kena setelkan. Apa lg erk…?? Rasanya cukup la takat ni..asik nk b'cerita je..ni bulan Posa ni x tahu lg nk update blog ke idak..tp klu update pun mungkin pd first posa n the end of posa kot..pepun, pd para followers aku n tetamu yg menyinggah baca posting aku ni..aku ucapkan selamat b'puasa ok..byk kan amal tingkatkan kualiti..hidup mst beres pastu..huhuhu..salamzz..!!

MrYusSmiLe – Rindu kenangan kanak2 dulu…indah belaka.

2 comments:

eL said...

air tebu selori ye..courier please. kata nak amal jariah....

Unknown said...

tu klu dikira sbg wet hantaran ble x..?? hehehe..
watpe selori...amik ngn tuannye pun xpe..
tu bkn sj amal jariah..tp amalan mulia tao..kekeke