Saturday, January 2, 2010

Bosan sikit

Tup tap...tup tap.. da 2nd day dlm tahun 2010. Kejap juga masa b'lalukan...??
Tapi aku bkn nk cite psl hal ni, yg aku nk cite.. aku rindu kat mak aku yg skang tgh b'cuti di Sabah ni. Huhuhu...tengah seronok la tuh kat sana. Hehe.. Ank mu sorang ni akn ke sana jua dlm pertengahan bulan nnt IBU.. ada sedikit misi di Semenanjung yg hendak disetelkan sebelum anakanda berangkat ke sana, Jika tak....hari pertama, bulan 1 ni dah berlepas ke Sabah. Keadaan kt rumah semua ok, Bubu (my mom cat) tiap2 pagi dah sarapan, tp hari ni plak Bubu missing in action... ntah mana merayapnya ntah. Harap Bubu balik dgn selamat..Ok.. Tuan ekau ni nak bagi menu Nasi putih berlauk sardin berapi (peberet cat aku tuh)..hehehehe..kalo idok, aku jugak yg kena bebel bila "big mama" coming home nnt...huk...huk..(gedik plak)..lala.
.
ini la BUBU

Sedikit bosan hari ni sebab musababnye, semua orang x ada, kakak aku gi johor ngn hubby dia, ntah mana merayap ntah...tau la da beli kete baru, langkah panjang la depa ni..huhu..so..aku kebosanan. Nak makan pun kena masak sndri, nk mkn kt kedai malas plak nak drive. Nak ajak kekasihku plak x bleh, coz dia ada kenduri kat umah makciknye, dah tu pas kenduri nak ajak kua petang ni..huhu..katanya nk gi IKEA..x dpt seh...gua cuti dating ini hari..huhu..esok plak dia da pulang ke campus. herm..kena jmp gak...nnt payah nk jmp..RINDU lak melanda...huhuhu..aduii!!! Macam2 laaa... but no rindu2 ni, x elok.. wat orang meroyan x tentu hala je. Subhanallah.

Bagus gak gi IKEA, aku pun nak beli almari dan rak buku.. sambil2 tu leh cuci mata kt sana. well!! ini lah cite aku pada hari ni..yg tgh tahap bosan tapi tgh malas. Apa2 pun..2010 kali ni, aku nk wat kelainan sedikit dalam rutin kehidupan aku. Banyakkan kemesraan dalam silaturahim, jalinkan ukhwah dalam perhubungan..nescaya rezeki kita akan sentiasa murah.. Peace!!

NcekYus....

No comments: