Tuesday, January 26, 2010

Omongan...

Skang ni mood menulis dah kurang dah sejak aku sibuk dengan urusan sana sini, idea tu ada, cuma nak menaip tu yg x ada. Tapi apa pun aku tetap juga menaip utk posting kali ini...
Tapi tulah, tak ada la semenarik mana pun utk aku menaip hari ni, sekadar mengisi masa lapang dan mengisi ruang kosong dalam hidup aku, ruang masa yg buat masa ni ada la balance2 free time nya, yg selebihnya sibuk dgn aktiviti harian mencari duit.
Otak sakit pulak...byk benda nk kena buat dan byk benda nk kena rushing ni. Lotih jugak la badan ni akibat dari gegaran otak ni melanda, tapi serius.... letih badan ni disebabkan oleh otak, sbb banyak benda nk kena fikir. Entah bila nk release smua ni. Hope so secepat yg mungkin.
Badan pun dah mula naik sbb dah jarang sgt melakukan warm up harian...pagi bangun, buat kerja, makan, tido dan sebaliknya...kira seharian adalah rutin yg sama, walaupun aku bekerja sendri. Harapan utk mengubah cara hidup dgn lebih teratur lepas ni, tapi selepas semuanya selesai lah... selepas itu segalanya menjadi seperti sediakala...InsyaAllah

Apa pun..yg buruk datang pada diri kita sendri dan segala kebaikan semuanya dari "DIA".. kita hanya mampu merancang dan atas perubahan tu kita juga yg mengubahnya.

NcekYus

2 comments:

UglyPooh said...

mudah2 projek sentiasa ada utk Yus :-)
pemuda yg rajin

Unknown said...

Amin..thnx ada doa mu itu Pah.. appreciate sgt2. Yus s'tiasa doakan yg t'baik utk dirimu jua..:)
gadis yg suci