Thursday, February 4, 2010

Karya yg tak disangka...:)


Alhamdulillah, penghasilan yg bagi aku sgt memuaskan..
Klau korang ingin tahu 2 portrait dibwh ini adalah yg pertama aku hasilkan dlm kategori Old Man n Baby. Sebelum ni aku tak berani utk melakarkan hasil karya sebegini kerana amat sukar, lbh2 lg "Old Man" kerana ketelitian dan terlalu byk garisan kedutan yg amat sukar utk dihasilkan, tetapi dgn penuh keyakinan dan ketelitian serta "emo" yg byk membantu aku dlm menghasilkan karya yg sebegini, akhirnya sempurna lah kerja aku yg pertama ini, mcm mna?? ok x??
Sebenarnya dlm sesuatu lakaran tu mempunyai aura atau perasaan utk melukis. dan ia sgt2 dpt membantu seseorang tu utk meneliti setiap hasil kerja yg dihasilkan, kerana mood yg kita ada ni lbh memudahkan kita memahami setiap sudut, pandangan serta perasaan pd setiap lukisan itu. (jika betul lah).
Akhirnya aku berjaya menghasilkannya.

The Old Man

"Baby" inspirasi dr seorang bayi yg bernama "Irdina" adalah yg pertama juga dlm penghasilan kerja aku, Hasilnya juga sama spt karya "Old Man" tetapi lbh kepada friendly msg and kasih sayang. Thnx to Aiiman n Za kerana membenarkan aku melukis wajahnye.. thnx a lot.
Walau bagaimana pun penghasilannya masih perlu diperbaiki dan harus di perhaluskan lg, insyaAllah...selagi ada daya, aku akan cuba memperbaikiya.

Baby Irdina

NcekYus - Syukur dengan kelebihan yg ada, cuma tak dikembangkan..:)

No comments: