Saturday, October 30, 2010

Briefing....

Alhamdulillah..
Syukur kehadrat illahi akan apa yg dikau berikan, kemudahan dan sedikit dugaan kepada hambamu ini..

Baru lepas balik dari briefing n closed prospek untuk project company. Segalanya berjalan dengan lancar dengan perancangan mengikut apa yg di tetapkan, cuma agak gelisah ketika menanti kedatangan mereka, sebab janji pukul 9.00pm, tapi kelibat orangpun x ada, aduss!!! Rasa sedikit kecewa n down kejap, tp sabar adalah kunci kepada kejayaan...akhir try contact sorang2, rupanya otw..jalan jem, and ada hal sikit, tp x ape la, sekurang2nya mereka dtg dan memberi support.

Bila semua berkumpul, briefing di jalankan, aku hanya menanti diluar bilik meeting, menyediakan apa yg perlu. Pada ending meeting baru aku masuk dan menyajikan mereka air kopi yg datang khas dari Aceh.. Maaf la kalu terlebih gula...bukan salah aku ye..salah Nazril, c hantu manis..he he.. apa pun keceriaan terpancar dari riak2 wajah mereka, berikan sedikit jenaka menambahkan lagi kemesraan dan keyakinan kepada diri aku dan mereka.

Akhir sekali seperti biasa, jamuan secara santai, kecil2an.. berborak dan bergurau senda..Alhamdulillah..keyakinan aku kembali pulih.. terima kasih kepada mereka yang hadir, Tuan Haji Jubri Jaafar, Pak su Zamri, Mak su, Abang Fahli, Kak Ida, Abg Ajib, Kak Ainil dan Hilal kerana dapat hadir dalam briefing kali ini.. dan x lupa pada kawan2 perjuangan...may god bless u all..

NcekYus

2 comments:

SyAfIqAh said...

alhamdulillah dear..everything is run smoothly..doa bnyk2 k..smeoga smu dipermudah kn amin...i always pray for u..

Unknown said...

Amin..tq dear..mmg perlukan doa dari yg tersayang..:)