Friday, October 29, 2010

Yg terbaik dari Ladang...

Kerap plak aku buat posting kebelakangan ni...
Aku pernah terpikir untuk menyanyi secara "live" sambil bermain gitar seperti video dibawah ni, menyanyi lagu kepada seseorang.. mesti asyik bunyiknye..he he..

Tapi...apekan daya, tiada bakat untuk b'main gitar, apatah lagi pada nyanyiannya..agak SENGAU kedengaran...heh!! Apa sih aku bisa bertutur dalam bahasa Indonesia... waduh2....!!!!

Mungkin ada sedikit keberanian aku akan wat video untuk diletakkan didalam blog ini.. saja untuk membuat perkara yg baru. Sesuatu yg baru dan kepuasan yg maksima. hu hu..



Dan lagi satu, aku suka lak dengan si Nlpeter menyanyi..sedap, walaupun dia berbangsa Belanda, tetapi dari segi pertuturan beliau menyanyikan lagu2 Indonesia amat mengasyikkan..next time aku nak wat posting tentang beliau..apa pn lagu ni ditujukan pada sayang aku..he he..Sweet!!

p/s - Tajuk posting x sesuai ar plak..ha ha

1 comment:

SyAfIqAh said...

hehehhe..tq dear...lebiu..sengau sbb sll kutuk saye sengau..heehe