Saturday, November 27, 2010

Jalan-jalan

Oh letihnya badan ini, terasa kepenatan yg amat nikmat sekali apabila dapat me"LANDING"kan badan diatas tilam empuk ini..

Malam tadi banyak sangat program yg aku buat, terutamanya bila bersama si DIA ni, ada aje agenda dan aktiviti yg hendak dilakukan, dari petang sampai la ke malam...adoii!! Tapi puas ar sebab aku happy gile.
Petangnya aku keluar singgah ke City Chain Jusco Bukit Raja, nak antar jam aku yg problem tu, movement dia sengal, jarum jam tak boleh gerak. Grrr.... itu hari dah tukar bateri jam, but still got a same problem lol...so.. machine dia yg bermasalah, bukan sebab bateri, masih ada warranty lagi,, jadi gunakan warranty dengan sebaiknya..he he he

Kebetulan si DIA dulu kerja kat City Chain ni, jadi tak adalah complicated sangat, just gunakan perkhidmatan khas dari kawan2 kerja dia dulu..so setel..!!! just tunggu jam siap je lepas ni..he he he

Dah alang jumpa member City Chain ni, si DIA ajak member join minum petang di Nyonya Colour, still di dalam building yg sama jugak. So..this is my first time aku layan makan kat sini, so far ok lah.. and food dia pun not bad dia punya rasa. Sedap jugak...

Si DIA yg acah2 ayu...he he

Si DIA menu..Mee Curry Special & Tea O

My menu, Nasi Lemak Special with rendang and kerabu
Minum air suam aje.. he he he

Me..NcekYus in da Table..huu..huu..

Lepas makan aku pegi balik kat kedai tu sebab nak usha Jam baru... mata sedikit rambang, tapi nasib baik tak juling.. So..target aku next month nak angkat sebiji jam..just tunggu stock baru keluar. Pastu rembat sebiji..he he..best..best..

Dah puas jalan2 dalam Jusco, aku terus ke Shah Alam seksyen 7, Lepak di Khulafa Bistro..menantikan my cousin, sebab janji nak jumpa kat situ sebab ada barang yg nak di bagi.. lepas jumpa dan borak2 aku on the way balik bersama si Dia dan seperti biasa, hantar dia pulang ke rumah. Itu je lah cite nya...nak cite yg kat Bistro tu nanti la..panjang sangat, malas nak taip panjang-panjang
.tapi aku heppi beb..cuma sedikit sedih,sebab x dapat nak pegi MAHA 2010 tu.. esok masih ada..:) itu pun kalau sempat nak pegi..huhuhu
isi spoiler...

No comments: