Saturday, November 27, 2010

Omelan di pagi sabtu..

"Assalamualaikum...??"
Cak...!! Pagi all
Amacam..?? Semua ok di pagi Sabtu ni....
Pagi ni plan nak jumpa "Abang angkat" di opis dia sebab ada benda nak dibincangkan, nak bincang tentang kerja sikit, aku perlukan sedikit pertolongan daripada dia dari sgi kerja. First time dalam hidup aku aku terpaksa meminta pertolongan orang, lebih-lebih lagi orang yg tiada kaitan dengan darah daging sendiri. Tapi tulah, nak berjaya kena gak tebalkan muka ni, walaupun aku tak pasti apa yg aku buat ni betul ke tak, tapi nak tak nak aku kena buat jugak, sebab apa yg aku plan dan aku target mesti kena capai jugak dalam tempoh terdekat ni..hurm.. "Ya Allah.. cekalkan hati aku dan permudahkan urusan kerja ku agar segalanya terancang dan berjalan dengan lancar..Amin..".

Oklah.. nanti dah setel kerja nanti, aku update ye..:)..
Always Smile and wish me luck all my friends.. may god bless u all..

isi spoiler...

No comments: