Saturday, November 27, 2010

Phew..!!!!!

Phewwww......!!
Finat-finat...baru balik dari jumpa abang angkat di Shah Alam.. Alhamdulillah...setel suda, banyak nasihat yg membakar semangat dan jiwa ni beb, teguran yg mampu berikan impak maksima dalam diri aku. Tq My Bro ,Tuan Haji...appreciate sgt2.

Tadi lunch lepak di KILINEY KOPITIAM Laman Seri Business Park, Seksyen 13, Shah Alam.. So far aku baru first time jejakkan kai disini dan first time makan di sini, oklah tempatnya dan menarik..makan pun ok..sedap, Plan nak makan di BAN J char kuew teow, tapi tak buka..kedainya sebelah aje dengan KILINEY kopitiam ni, masa nak balik tu baru la nak buka..so, kempunan nak layan char kuew teow..huhuhu


Menu tadi makan Cantonese Kuew Teow dengan Fresh orange dan My Bro makan Nasi Lemak sotong dengan Fresh orange.. lama jugak lah lepak, dari kul 12pm sampai la 2.30pm.. layan borak tak ingat dunia.. biasalah, study sesuatu perkara dari otaikan?? so banyak agenda dan ilmu tu masuk dalam kepala otak ni..he he he..
Apa pun sangat teruja pada masa tu..coz apa yg aku nak insyaAllah akan tercapai.. :)

Oklah..just short story, malas nak cite lebih-lebih..kejap lag nak pegi umah baru bakal Abang Ipar aku, nak kemas-kemas barang sikit... nnt update lg ok..cau!!

p/s - Tak take pic sebab segan...kalau tau mau terliur air liur korang tgk food yg aku makan td..he he he
isi spoiler...

2 comments:

Admin said...

OWH KILLINEY..~!!
hehehe awt xltak gmbaq?..

Unknown said...

segan...
sbb lpk ngn otai.. cm budak2 lak nnt dia kata..:P