Friday, November 26, 2010

MAHA 2010

Oh yee...
hari ni perasmian untuk MAHA 2010 yang berlangsung di Taman Ekspo Pertanian Malaysia Serdang, (MAEPS), Serdang Selangor Darul Ehsan, Malaysia dari 26 November 2010 - 5 Disember 2010. 




MAHA merupakan pameran para pengeluar, petani, nelayan dan penternak terbaik di Malaysia. MAHA Antarabangsa 2010 adalah satu landasan memperkenalkan syarikat pengeluaran produk agro dan makanan yang terbaik di Malaysia. Lebih daripada 950 jabatan and agensi pertanian, syarikat-syarikat swasta dan industri kecil sederhana akan mengambil bahagian. MAHA Antarabangsa 2010 akan mempamerkan produk pertanian daripada 28 negara.
So..sapa2 yg berminat dan terfikir untuk kembangkan idea dalam bidang pertanian dan perniagaan, why not korang datang ke MAHA 2010 ni beb. Berbaloi-baloi bak kata iklan Celcom Blue tu. Macam-macam ada kat sana dan sape minat photography pun di alu-alukan, sebab kat sana pun korang boleh tambahkan skill korang, yelah..ramai orang, ramai ragam, banyak tempat menarik..pokok2 ke apa ke..korang wat lah koleksi dan kenangan...aku pun nak turun sana petang ni kalau tak ada agenda lain..tak hari ni esok lusa ada lagi..apa pun layanzzz beb..


2 comments:

i.d.a.y said...

org kata MAHA mmg best, tapi apa yang saya tahu setakat ini.. jalan pasti SESAKK punya lah.. hehe

wahida said...

kalau ada kamera DSLR ni harus aku terjah ke sana!!!