Friday, November 26, 2010

Pagi jumaat sejuk betollah..

Salam all dan selamat pagi...
Sejuk..sejuk...!!
Setiap pagi mesti sejuk dan setiap pagi mesti hujan, syok plak klau dapat tarik selimut ni.. tapi tak bleh, productivity kena jaga baru la kerja teratur mengikut schedule yg di tetapkan. He he..

Aku ni asyik cite tentang productivity je apa kes..??
Cite pasal productivity ni, baru-baru ni makcik kepada GF aku ada promote satu product kesihatan yg mampu membuang toksin didalam badan dan menambahkan collagen kulit.
Wah!!! Menarik sebenarnya beb.. Aku tetiba nak try product tu, sebab nak lihat keberkesanan dan kelainan dalam diri ini, senang cerita ia nya supplement lah. Nanti aku update dan inform apa product tu ok, saje2 nak sharing dengan korang, tak suruh beli pun..mana tahu member-member blog mengalami masalah badan lesu macam aku ke.So aku suggest benda ni kat korang la, tapi apa-apa pun buat check out kat mana-mana clinic panel dulu untuk tahap kecergasan anda ok..:). Bagi aku try rasa juice shake tu dulu..kalau ok..aku promote, klau KO jangan harap aku nak promote..ha ha ha ha..

Oh ye... next month ada tournament Bowling di Sunway Pyramid bertarikh 25 Dis 2010, so..kepada korang semua nak lihat dan tengok NcekYus beraksi..sila2 lah set time anda ye..ahahaha..macam famous la plak aku ni nak ajak2 korang yee...(ayat x boleh blah dowh). Tournament ni anjuran Club YOPO-YOPO, dan ahli-ahli nya semua nya yopo-yopo belaka. Hadiah menarik menanti anda..sila register kalau berminat. Chewah!! promote siot.
"Lama lagi tournament tu NcekYus..jangan ar kecoooo.."
Sori u all..biasalah, hyper aktif sikit..sejuk di pagi hari memang macam ni..enjin baru nak panas...he he he..dah panas nanti normal lah balik.. nak kasi otak ni bekerja, kalau tak jadi LEM**P.. Apa pun salam jumaat untuk korang semua..


2 comments:

idryanie said...

rs cam nk join lak...
hehehe

Unknown said...

join..jgn enggak join..huhu