Friday, November 26, 2010

Saje suka-suka nak taip..

Baru lepas layan MOVIE cite "prince of persia", aku memang layan cite2 macam ni yg ada unsur2 tahyol and urban ni...ho ho.. lagipun game dia memang layan habis, leka kalau aku main game dia. he he

Pas maghrib tadi kepala suda pusing lah, rasa macam dah malas nak layan apa-apa.. lelama makin surut plak sakit ni, tu yg mampu beraksi lagi ni, tengah dok bosan2 selepas tgk movie, teringin lak nak update blog, tangan ni klau tak menaip sehari tak sah ke?? Hantu apa lah yg wat aku gile update ni.. hantu blog agaknya or GOMBLOK..he he.

Tapi tulah, kalau tak jenguk sehari macam meroyan2 diri ni, saje nak keluarkan skill menaip blog ni walaupun tahu diri ni tak sehebat korang semua, tapi.. as a hobby why not kan..?? Menulis kerana suka2.. tak kesah lah apa aku nak taip, asalkan orang dapat baca dan aku dapat sampaikan apa yg aku nak sampaikan. Setiap manusia ada kepakaran dan agenda sendiri kan..??  Dan Agenda aku clear, terang dan nyata...minat yg mendalam dan suka-suka. Aku tak kesah orang nak baca ke tak, sebab aku lebih syok sendiri aje..ha ha ha.. tapi dalam masa yg sama aku akan menjenguk setiap teman2 yg datang ziarah blog aku sebagai penhargaan dan berterima kasih aku kepada mereka. Betul tak? what u give, u get back.. ADIL.

Hohoho..apa aku mengarut daaa.. Apa pun korang layan ar video ni, kalau nak tgk..korang tgk..kalau tak..sila tinggalkan jejak anda di ruangan komen..senang sikit aku nak merayau ke tempat korang....ha ha ha ha..ALASAN..:P



2 comments:

idryanie said...

prince of persia???best ke??
mlm td tgk cite kum kum tp ntah pe2 je cite tu...
igt best ler sbb dr gazette nampak cam best tp hampehh jer...

Unknown said...

besh ar...
ntah korang..suka tgk kum-kum.. tajuk da macam jajan kum-kum lak..hehehe