Sunday, November 21, 2010

Nescafe stick?

Aku sangat tertarik dengan cara pemikiran designer dari sebuah company yg mengeluarkan product minuman terkenal keluaran "Nescafe" ni..
Tidak terlintas di fikiran aku tentang semua ni, tapi didunia ini mana ada perkara yg mustahil kan..?? kalau zaman dulu tu memang la mustahil, tp teknologi semakin canggih dan pemikiran manusia semakin kreatif dan ke hadapan. how dare........
Korang lihat lah pic dibawah, product terbaru dari Nescafe, 3 in 1. Packaging dalam bentuk straw, bila dibuka, stick tu boleh jadi pengacau air, selepas itu boleh jadi straw yg flexible. Canggihkan..?? kat Malaysia dah ada ke belom? aku tak pasti sebab aku tak jumpa lagi..he he he.. apa pun ia nya amat kreatif sekali..i like.



p/s - Yang boleh aku nyatakan, ianya ciptaan mesra alam..jimat dan flexible.

No comments: