Monday, November 29, 2010

Selesai fasa 2

Salam...
isi spoiler...
Ahh.... baru je balik dari lepak ngeteh dgn member tadi, sebelum tu lepak rumah Si Dia punya abang, sebab nak hantar lappy kat Si Dia, borak-borak kejap layan kerenah baby Trisya..he he he..miss her so much. 
Ok.. Ini ada sedikit pic untuk program siang tadi..ada jamuan makan-makan untuk rumah baru.. So..banyk pic yg x upload lagi.jadi mana yg sempat je lah aku letak.. suasana di rumah baru...(pic Si Dia je yg banyak)..huh!! :P tetttt......










Tulah sebahagian dari pic program hari Ahad 28.11.2010, pic yg ramai-ramai ada kat camera Si Dia, nanti lah aku upload kalau rajin, apa pun fasa 2 telah selesai, mungkin kah akan ada fasa 3 selepas ini..?? Kita nantikan episod seterusnya di "Disebalik Garisan ada Noktahnya".
harap korang terhibur untuk n3 kali ni...
Post a Comment