Saturday, September 6, 2008

aktiviti malam minggu...


Malam ni aku lepak dekat Bintang Side walk dkt s7.. well, mcm biasa la..Port biasa lepak, siang td aku penat ngn program aku. Jadi mlm aku nk release tension sket, lepak cuci mata jap..huhu..

aku nk upload gambar, tp server lembab nk mampos..

Tapi xpe..aku try lg skali... tgh korang baca ni klu gambar ada maksudnye aku dh berjaya m'uploadnye..hehehe..

Ok..kt cni aku lepak ngn member aku...y biasa lepak darul la.. y lain tu aku baru kenal..budak KL..

Suasana kt cni ok je, tp mlm ni awek kurang menyerlah lg la..mungkin awal lg, sll minah2 ni kua lewat skit..hahah.. or bulan Posa smua jadi baik gaknye..tapi ok la..dari boring dok umah x mampu nk buat ape2.

Biasa la..member aku melepk aku update blog kt cni..aku bawak laptop.. bz skit sebenarnya, byk nk pikir ni...tapi bila ada program melepak mcm ni wat aku suka n hapy..semua jantan kt cni..org igt aku dh mcm gay la plak..hahahahaha..

rokok mcm biasala..berkaton2 atas meja..boring je..layan sebatang..huhu..

aku lepak mcm ni nk berikan kepuasan pada diri aku...na tau sok lusa aku dh x ada masa utk aktiviti aku mau aku dok meroyan ngn keje je...

ok la...nnt aku sambung blik k...coz aku nk lepak borak2 ngn budak2 ni..x syok la plak klu aku serv internet memember borak..kena gak jaga hati kawan2 geng...

okla geng...salam bulan Ramahan dari aku...mgkin dlm beberapa jam aku akn update lg...


Peace geng...No war, no Drug n No alchohol..huhu..


p/s- aku pukul 4am nk g runner ke KL coz member aku baru blik dr Penang..Jemput dia kt Bus stand Pudu...

No comments: