Monday, September 8, 2008

Selamat berHari minggu....
Hari ni aku x ada ape prog nk dwat sbb t'lalu letih dgn aktiviti mlm minggu aku. After aku Lepak d Bintang, aku trus lepak dkt kdai snooker s7, btul2 ats kdai showroom Proton. Hehehehe...sbb ape aku pegi?? Sbb 3 tahun aku x pegang kayu KIU dan 3 tahun aku x b'sosial mcm ni. Smp sna pergh!!! x igt pya rmai org ats t..menunggu gak aku coz meja full maaa...ada la sejam aku tunggu...penat siut. Nk ikutkan aku dh malas nk main snooker ni sbb gian..yela main bnd ni penuh tumpuan n hapy maa, (tp aku bkn jns y main duit tau, just 4 release tension je).haha..Table kosong..time utk aku bermain.. dh lama x asah bakat, tp ok gak la aku main..3 frame aku menang dan 2 frame aku lost..tu pun sbb main ngn Aiiman..hampeh aiiman..poyo je nk kalahkn aku...last2 main mcm taik.. c aiiman dtg sorang je, bini dia x follow..jadi msg2 jadi bujang trang tang tang...hahaha.Mcm2 gelagat manusia mlm td..ada y b'tudung kt dlm tu blik smpai lewat pagi..klu stakat g mnum aku x kesah sgt..herm..tp klu dh msuk join tgk kt tmp2 mcm tu x elok la mata memandang..aku sndri naik segan. wlaupun x main..cma status tu kena la jaga..hope aweks aku y ms akn dtg x mcm tu..hermm.Aku stay smp pukul 3am kt sna...nthen aku g lepak kdai mkn kt bwh sebelah Proton showroom..borak2 jap smbil bersahur..not bad la mkn kt kdai ni, aku try maggie goreng kt situ. best,!!(tu pun pau member ak sket) mmg ikut test aku...tp aku lyn nasi lemak je..sambal dia sedap la...kejap gile aku mkn..terkujat member aku tgk..hahahaha...aku ckp kt d'orang."tgh ada selera..".Tak lama sgt aku lepak sbb aku nk kena g KL, pegi amik ikhmal dkt station PUDU, dia baru blik dr Penang, antar tunang dia balik penang...pegi naik keta tunang dia...balik naik bus..bagus la mcm tu, next years lu nk kawin. Senang sket.Dah setel semua aku blik trus umah...mata aku mmg x bole d bendung lg dh ni..penat sgt...smpai umah dlm pukul 5am, Mata aku mula sakit otak aku mula pening..aku take time restkn mata aku selama 20minit...nthen aku bangun utk b'sahur kali ke 2. aku kena sahur kt umah.sbb penat mak aku masak tp aku x jamah..kena la jaga hati dia, sok bini aku masakpun aku mesti kena jamah..salah satu perkara y pling aku appreciate sgt2 klu ada insan y tolong masakkan utk aku. aku mesti jamah.. pagi tadi aku sahur lauk rendang ayam kampung dengan sayur bayam masak bening..ada la balen2 ayam percik masa buka tadi..aku belasah gak..erkkkk.....!! Alhamdulillah...nikmat sgt masakan ibu ku...thanx mak...Love u.
Sambil dgr lagu sambil aku menaip, aku nk kena siapkan cite ttg program hari sabtu (06/09/08) pasal MB Tan Sri Khalid Ibahim melawat tempat aku y d landa ribut. Nnt aku masukkan rumah y teruk d landa ribut...byk p'mintaan dari peminat blog aku utk aku citekan ttg program ni.. Tapi aku hy mampu ceritakan ape y aku lalui aje tau, y lebih detail aku x le cite..sbb waktu aku terhad masa tu, jadi aku cerita secara rawak je k.Bosan sebenarnya bila waktu2 mcm ni..skg mendung, redup n sayup2 je..rindu plak...ermmmm... xpe, aku kena kuat n tahan smua ni. Past is past..aku kena lupakan semua nyaOk...!! buang feel jiwang aku...Aku akn letakkan pic y aku snap pada mlm minggu tadi..x byk sgt..hahaha.. tp y le aku ckp..korang mesti terkejut pya bila aku terangkn stiap satu gambar2 ni..hehehe..



Ok la geng..tu je kot stakat ni..x mau cite lebih2..nnt korang bosan lak. Tapi aku x penah bosan ngn ape y aku taip ni..klu ble aku satu hari ni aku nk menaip je smp la aku dh x ada cerita lg..hehehehehe..ok la erk..y sll komen aku (mummyChantek)..thanx kak..Yanie,Lynn,Cinta..Thnx a lot. hope pasni ada la nama2 baru y mula meminati blog aku ni...PeaCe...
PeaCe..!!! no war...










No comments: