Sunday, September 28, 2008

New Fwens



Aku nak kenalkan kawan seangkatan aku yang baru dan mungkin akan jadi satu
team photography yang terbaik lepas ni... Tapi sebelum tu aku nak korang pegi ke blog ni sebagai rujukan aku "
http://s2dio-photography.blogspot.com/".
Ni adalah blog profile member aku yang baru aku kenal..korang boleh tengok experience, Task yang dia buat and Event serta konsert yang dia handle... layanz la.


Ni gambar2 yang aku upload.. Diaorang ni la kawan photography aku.. Dari yang beginner terus kepada senior. Aku tak banyak sangat info tentang diorang sangat. Biasalah...baru saje kenal kan..lama2 dah kenal aku inform setiap peranan yang diorang pegang... yang lain2 tu korang tengok lah kat blog yang aku bagi kat korang..sebab kat situ ada segala informatian tentang semua ni. Kalau korang nak ambik kursus or ape2 aje. Korang pegi kat Link tu..ada borang di sediakan, korang isi then summit ok.
Selamat berjaya..


























No comments: