Sunday, September 28, 2008

malam minggu.




yep...!!!
Aku kembali dgn gembira. Huhuhu... Ok.. Malam tadi aktiviti aku mcm tak biasa sikit. Sebab ape aku cakap macam tu ialah sebab aku memang tak biasa sangat.
Aku malam tadi sampai hari ni tak balik2 rumah lagi sebab gara2 aku terjebak dengan budak2 photography ni. Aku baru sajerk kenal dengan diorang kat Dataran Shah Alam depan PAS(Plaza Alam Sentral) tengah dok melangut kat tepi jalan sambil capture some view kat situ. Better aku hapy la sangat2 sebab aku bertemu dengan kawan yang betul walaupun baru kenal. Hari ni aku banyak menimpa satu pengalaman yang paling besar dalam sejarah hidup aku. Hahaha...aku tak tahu macam na nak luahkan feel kegembiraan aku ni. Jodoh pertemuan tu semua Allah dah tetapkan..jodoh bukan bermaksud pada insan tersayang je tahu. Tapi pada pertemuan pertama aku dengan kawan2 baru aku ni. Kitaorang berkongsi pengalaman dan segalanya la dalam bab2 photography ni. Actually diorang memang dah biasa dengan hal2 macam ni. Dan aku sebagai peminat memang terharu dan excited gile dengan semua pengalaman ni. Terima kaseh Bro.. aku dah nampak jalan sebenar tentang photography ni..dan aku akan kaji lebih detail lagi dan gali2 lbih dalam serta buat research sekali..

No comments: