Saturday, September 27, 2008

waktu hingus dulu..

Korang jgn lak ketawa kan aku...ni la aku masa kecik..sememeh je, skg dh tak mcm dulu.hehehehe...waktu ni umur aku x silap 3tahun agaknye...tu y terpampang "makan ape tu..!! adik yusrin" tu akak aku y tulis..hehehe, biasalah adik sayang kononnye..hehehehe
Hah!!! y mcm rabbit tu aku la...depan skali..kemetot je. hahahaha..y blakang tu adik beradik aku. Cute tak aku masa kecik..
Ni model pepsi....ada bagus...ni kat rumah Klang, Rumah ni dah upgrade dah..tapi skang ni abang aku duduk...
umur aku mcm ni pun aku dh ada anak buah..masa ni aku alim sikit..selalu dok surau je.hehehe...anak tok imam katakan..
Ni aku...Masa ni lepas habis peksa SPM...tensen sikit masa ni..tp ttp nampak cool.
aku dengan gaya ala NERD..hahaha...lawak la plak bila tgk gambar dulu..hahahaha...budak jahat masa ni...semua org yus kacau tau..
Tentera aku...aku y pkai cap tu...sempaoi jeee...ni budak2 class aku,Still contact lagi..cuma ramai dh kawin..aku je blom lagi..hahaha..xpe..kerjaya lebih penting dari segalanya..huhu..


2 comments:

Anonymous said...

cute gak yus ms kecik ek...

Unknown said...

cute erk..mmg pun.
huhu