Saturday, September 6, 2008

ari y lawak bg aku wlaupun biasa je...

Assaalamualaikum...??
hahaha...kali ni aku nk cerita pasal gambar2 y aku amik mlm td..slps aku blik terawikh..mcm biasa la..dok kdai mnum n borak2....

mlm td masing2 buang tebiat lbh2 lg bila tau aku buat Blog sndri...jadi aku msukkan la cite mereka dlm ni...coz pengharapan mereka utk menonjol dlm blog aku akn mnjdi kenyataan..hahaha..

Ok....Picture pertama tu.. ko rasa sp kt sebelah Darul tu(mamat baju Biru)?? Klau aku ckp dia adik Ramli Sarip mst kome x caye kan?? Tp serius aku ckp..dia mmg bukan adik Ramli Sarip..hahaha..cm skali tgk ada la skit..hehehe..Nama mamat ni Zimi..(comey x nama dia). Dia ni seorang Kartunis..Freelance Kartunis.. Klu u all nk tahu b'kenaan dgn kartun or whtever ttg kartun just inform kt aku..nnt aku dptkn penjelasan dari dia k...:P.

Picture no 2 tu..Biasa la..aku dgn gaya2 ala2 cover gitu b'sama dgn Ust EEee...korang tau tak nk sebutnye..alah, klu korang jijik mst korang ckp..EEEeeeeeeeee..jd sebutan dia lbh kurang mcm tu cuma dia ada stop skit bila nk sebut...aku ajar..EE...ee...jd EEee..hahahaha..pndai2 la korang sbut..maleh den nk tolong..Dia ni bukan ustaz la..dia mcm aku je. Tpi bila tgk gaya dia mcm ustaz tu y aku kenakn korang tu. Tp klu aku tipu pun korang mst percaya dia ustaz kan?? Ok..aku call dia Ee.. dia ada company advertising dkt shah alam..byk event y dia pegi n byk la job dia dpt..aku nk cite lbh detailpun aku x tau sgt. Jadi korang sndri pikir la k.

Picture no 3. Al maklum la...korang penah nmpk dia dlm blog aku..c mamat darul ni..dia le wt lawak pkai kopiah mcm tu..dh supe ROBOCOP dh..dgn janggutnye...hampeh..x yah la cite hal dia..x best..hahahah..

Picture no 4.. x ada story..just sbg gmbr hiasan semata2..:P

Picture no 5.. Sama gak..Abaikan..( naya la aku klu EEee baca blog ni..jgn mrh Bro..aku cayunk korang smua..).

Picture no 6.. Ni Al Fadhil Ust Annuar...Jurusan dari al-azhar...mesir...memerangkap ketua kampung pinang sebatang..huhu..dak la..dia ni ayah Darul, kita orang mmg sekepala..ayah darul suka b'cerita smp aku sndri penat nk melayan..tp syok ape bila org lama ni b'cerita..mcm x ada menda
laaa..aku ngn d'org dh mcm kluarga..x kesah umur berapa..tp ttp be friendly.. ada lg y lain..tp penat aku nk cite kesah d'org..sbb x akan habis.. cuma plan akhir tahun ni kitaorang
nk trun Taman Negara Pahang..wat trip..dh lama siut x jalan2 mcm ni...rindu lak..dh single mcm ni ok la..dulu x le..coz aku kena jaga org..skg aku dh x pikir dh..hehehehe.


ok la...tu sajek aktviti aku mlm tadi..nice day...












No comments: